EU projekty
Realizace investice národního plánu obnovy
DIGITALIZUJEME ŠKOLU REALIZACE INVESTICE NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY – KOMPONENTA 3.1 V rámci Investice č. 2: Vybavení škol digitálními technologiemi z komponenty 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace z Národního plánu obnovy vynaložila škola finanční prostředky: k dosažení cíle č. 173 zakoupením IT zařízení do školního fondu mobilních digitálních zařízení pro znevýhodněné žáky (prevence digitální propasti).
Podpora školního stravování
Projekt je zaměřen na zajištění bezplatného stravování pro děti a žáky.
Projekt OP JAK
PROJEKT OP JAK Personální podpora – školní speciální pedagog je spolufinancován Evropskou unií. Registrační číslo projektu: CZ.02.02.03/00/22_002/0005795 Projekt je zaměřen na: - Zajištění podpůrné pedagogické pozice školního speciálního pedagoga na základě počtu žáků školy a jejich potřeb. Tato pozice poskytuje diagnostiku, intervence, metodickou podporu, supervizi a intervizní činnosti pro žáky, jejich zákonné zástupce a pedagogické pracovníky školy. - Zavedení inovativních metod a forem vzdělávání ve škole a školní družině, které podporují aktivní zapojení žáků do učebního procesu, rozvoj jejich klíčových kompetencí, motivaci a sebevědomí.
DOUČOVÁNÍ ŽÁKŮ ŠKOL
DOUČOVÁNÍ ŽÁKŮ ŠKOL REALIZACE INVESTICE 3.2.3 NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY Investice reaguje na potřebu podpory vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem v reakci na nemožnost realizace prezenční výuky ve školách během pandemie covid-1
ŠABLONY III
Projekt ŠABLONY III PRO ZŠ SOKOLOVSKÁ byl spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování.
Aktivity ZŠ Sokolovská - projekt
Cílem projektu je poskytnout dočasnou personální podporu školního speciálního pedagoga, školního asistenta a kariérového poradce. Zlepšit kvalitu vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích a podporovat žáky ohrožených školním neúspěchem.
Zlepšování práce školy v rámci formativního hodnocení
Zlepšování práce školy v rámci formativního hodnocení, CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_32/0008204 je spolufinancován Evropskou unií. Projekt reaguje na problém současného hodnocení výkonu žáků v ZŠ Středočeského, Libereckého a Ústeckého kraje, kde Žadatel Služby a školení MB (dále i SŠMB) působí a zná cílovou skupinu (CS) pedagogů. Projekt s využitím analýzy současného stavu formativního hodnocení v uvedených regionech bude využívat poznatky k podpoře učení v souvislostech, zda se žák učí, jak přemýšlí, čemu nerozumí a jak učení ovlivňuje jeho poznání. Pro toto zjištění bude potřeba naučit učitele, aby rozuměl cílům učení.
projekt ZŠ Sokolovská
Projekt je zaměřen na společné vzdělávání žáků a osobnostně profesní rozvoj pedagogů. Cílem je poskytnout dočasnou personální podporu školního speciálního pedagoga a školního asistenta. Zlepšit kvalitu vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích. podpora žáků ohrožených školním neúspěchem.
Ovoce do škol
Projekt „Ovoce do škol" je vymezený nařízením Rady (ES) č.13/2009, nařízením Komise (ES) č. 288/2009 a nařízení vlády č. 478/2009 Sb. o stanovení některých podmínek pro poskytování podpory na ovoce a zeleninu a výrobky z ovoce, zeleniny a banánů dětem ve vzdělávacích zařízeních. Úkolem projektu je především přispět k trvalému zvýšení spotřeby ovoce a zeleniny, vytvořit zdravé stravovací návyky ve výživě dětí, bojovat proti epidemii dětské obezity a zvrátit klesající spotřebu ovoce a zeleniny.
Znalost jazyka – okno do světa
Škola zapojena do projektu: Znalost jazyka – okno do světa v rámci operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, výzva č. 56.
Vzdělávání dotykem
Základní škola, Liberec, Sokolovská 328, příspěvková organizace je partnerem projektu " Vzdělávání dotykem ".
Podpora moderních forem výuky na ZŠ LK
Podpora moderních forem výuky na ZŠ Libereckého kraje CZ.1.07/1.1.09/01.0036
EU – peníze školám
Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0035 Zahájení projektu: 1. 9. 2010 Ukončení projektu: 28. 2. 2013 Rozpočet projektu celkem: 2 363 841,- Kč
Rozvoj využití interaktivní techniky na ZŠ města Liberec
Cílem projektu bylo posílení kompetencí pedagogů při práci s interaktivními prvky při výuce a otestování vytvořených výukových hodin žáky. Důraz byl kladen na obsahovou i metodickou náplň výukových hodin a zpětnou vazbu od žáků. Použití hlasovacích systémů byla zvýšena možnost ověření probrané látky a umožněna diskuse a spolupráce v rámci vyučovací hodiny.Cílovými skupinami byli pedagogové a žáci ZŠ města Liberce.